سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعاً چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم و اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست.

مورایس

به گزارش همشهری آنلاین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان- شباب الاهلی امارات در دور اول پلی آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا و قبل از اینکه بخواهم صحبت‌هایم را شروع کنم بابت تأخیرم باید از همه عذرخواهی کنم. جایی که من زندگی می‌کنم از در خانه که خارج می‌شوید یک خیابان یکطرفه است و در میانه مسیر متأسفانه تصادف رخ داده و خیابان بسته بود. همچنین به دلیل یکطرفه بودن خیابان امکان دور زدن و تغییر مسیر نداشتیم. به همین دلیل با تأخیر آمدم و به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: امروز بابت حضور خیلی زیاد اصحاب رسانه خیلی خوشحال هستم. این موضوع نشان می‌دهد این بازی چقدر حائز اهمیت است و یک خبر خوب برای فوتبال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به بازی تیمش مقابل شباب الاهلی خاطر نشان کرد: واقعاً چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم. اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست. تنها چیزی که می‌دانم سردار آزمون به این تیم اضافه شده است، ولی آزمون در دیدارهای دوستانه این تیم حضور نداشته است. نمی‌دانم در بازی حضور دارد یا خیر. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تمام تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

کد خبر 872014
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha